-Skulle han kunna få ditt nummer?..........................-Nej, men jag skulle kunna ta ditt.


Har kommit på vad jag ska skriva om i  mitt projektarbete nu, tänkte undersöka varför det är så många fler som blir sjuka under höstern/vinter jämfört med undre våren/sommarn. Tyckte det lät som en lite rolig idé, man måste ju tyvärr som naturvetare skriva något med sin inriktning och där försvann många idéer. Hade velat göra ett dataspel egentligen men är inte så kunnig så blir nog inget av det, hade vart lite coolt annars. Något liknande det här kanske.
                           


Börja även halv 11 idag och sluta halv 12 vilket va grymt skönt! Tror dock att vi ska plugga på denna tiden egentligen men är fortfarnde grymt stolt över mig själv som kom på vad jag skulle skriva om, då jag funderat på detta för länge. Så istället blev det matlagning på schemat, eller ja skära grönsaker kanske, så här blev det.


                       
Ost/pepparsalami macka och västkustsalad macka med avokado till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback