Guess who


Igår va jag hos Karin Berntsson och fira hennes 18års dag, gick dock hem tidigt eftersom jag skulle träna på morgonen dagen efter. Resten skulle ju även ut och jag är ju inte 18 och hade inte något legg... Men det va mysigt iallafall, till och med färden hem i Amelias bil. Åkte sedan hem till sadde och kolla klart på sverige-norge matchen med annat folk, sedan blev det halva den nya x-man innan hemgång.

Idag gick jag då upp vid sju för att träna vid halv 8. Inte fått träna på hela veckan, men idag va första träningen... känns skönt att stå på isen igen!

Efter det va resten av dagen deg och hade även en mysig kväll med pojkvännen och såg klart x-man. Den va faktiskt helt ok om man gillar sådan typ av film förstås. Passade även på att säga hej då till sadde eftersom han åker till norge imorgon och är borta i en vecka... hoppas att veckan går fort med andra ord.

  
Älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback