Forgive and Forget, no Mercy, no Regret!


Hej svejs!

Har vatit en full speckad vecka med massa i skolan, mycker träning och så har jag varit förkyld. Passande när man ska läsa om förkylningar och sånt så blir man självklart det också! Skulle firat Amanda från Landvetter igår, men ska jag vara ärlig så va jag helt slut och det blev en kväll framför tv:n istället ;)

Sitter nu och är lite orolig för vad jag ska säga på torsdags när jag ska hålla en lektion på minst en timma om matspjälkningen, ska egentligen skriva på min engelska essä men vi vet ju hur det gick när jag skulle skriva essän i svenskan och engelska gör det inte lättare, lämnade förövrigt in svenska essän i fredags, blev faktisk nöjd med resultatet.

Så ser mitt liv ut för tillfället iallafall, ikväll ska alla festa och själv ska jag kolla film och bara mysa, antagligen med Johanna, får se hur det slutar!
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback