KÄRLEK på tapeten



Besöket på statsbibban gick bra, hitta tre böcker till mitt projektarbete, Wiiiii

Gick även in på Lindex då dom har 20% på sina Bh:sar och jag va i behov av ny/nya... Jag hitta faktiskt 2 stycken vilket va rätt bra jobbat då min stolek oftast inte finns i vanliga klädbutiker, då man antingen måste vara tjock och ha stora bröst eller vara smal och ha små bröst. ILLA!!

Nu sitter jag dock och skriver på min Svenska Essä som jag skutit upp hela veckan. Den ska handla om kärlek och har så mycket idéer som jag hade velat skriva om, men så är det ju skolan där man måste hålla sig inom vissa ramar. Det går helt enkelt inget vidare för mig... skrivit 3 meningar på en vecka så önska mig lycka till, för det kan behövas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback