plugga va det ja!!!


Fredag:

I fredags va jag hos linus hugoh och partaja med massa blandat folk. Sjukast av allt va att alla typ kände varandra på ett eller annat sätt och då va det även folk utanför landvetter där, värt att påpeka. Det va kul att träffa tjejerna igen iallafall.


Lördag:
Igår va jag hos Josephine i mitt case från ettan. Där firade vi hennes 18års dag med hennes närmaste vänner, vilket inte jag kände. Det va allt från barndomskompisar till vänner från 9an, det va mysigt iallafall. Jag åkte dock hem tidigt för att träffa Sadde som äntligen kommit hem.

Söndag:

Idag då så skulle jag egentligen plugga men så sitter man här istället, blir tyvärr så för ofta att man bara skuter upp sakerna men när jag skrivit klart här ska jag fortsätta på min essä... Har faktiskt skrivit en halv inledning men längre än så har jag inte kommit, tänkte bli klar med den idag så får nog lägga på ett kol om det ska inträffa. Men det gör det inte lättare att man glömt häftet med texterna som man ska referera till, går bra för mig känner jag. Så min söndag blir slapp som söndagar ska vara!



Have to find the right mood to continue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback